Alla inlägg under januari 2012

Av Malin - 30 januari 2012 17:01

Idag efter simningen åkte vi hem till farmor Maj och fikade, mums med hembakt sockerkaka! Jag var en solstråle som vanligt och inte alls trött efter badet...konstigt det kommer kanske senare!

            


Av Malin - 30 januari 2012 16:57

PÅ måndagar är jag och pappa riktiga badkillar, det är så mysigt oc jag blir bara modigare och modigare. Idag levde jag rövare nästan hela passet, men det tog på krafterna så jag blev lite trött och ledsen på slutet!

                 

Av Malin - 29 januari 2012 13:22

Ja nu är det söndag igen och imorgon är det dags för oss att bada igen, JIPPIE! Annars har mamma och jag mest promenerat hela helgen, hon går och går och jag gillar skarpt att sova i vagnen! Pappa har jobbat hela helgen men det var den sista innan vi åker till Portugal ovh både jag och mamma är super glada för det!

Mamma fotar mig flera gånger varje dag och här kommer lite bilder (hon gillar stjärnor;-)...vet att hon smygfilmar mig ibland när hon tror att jag inte ser, vi kanske lägger upp någon av dem här på bloggen inom kort!

           

Av Malin - 25 januari 2012 16:24

här kommer lite fler bilder från badet idag, jag blir bara kaxigare och kaxigare...snart kanske jag hoppar från kanten!

       


Av Malin - 25 januari 2012 16:22

Vi skulle ju simmat i måndags men då var det för varmt i poolen så det blev idag istället. Mamma filmade mig, kolla vad duktig jag är!


 

Av Malin - 24 januari 2012 16:20

Idag är det bara 1 månad kvar tills jag ska åka utomlands för första gången. Vi ska till mormor och Bengt i Portugal och vara där jätte länge. Tänk vad mysigt att båda mamma och pappa ska vara lediga samtidigt +  att jag kommer få vara med mormor hur mycket jag vill. Jag vet att min mamma också längtar efter mormor och ser fram emot att visa upp mig och allt jag lärt mig för henne...

Men ska man ut och resa så måste man ju ha ett pass och igår var vi hos polisen och fixade mitt första:-)

 

Av Malin - 23 januari 2012 09:25

Igår hade jag en riktigt soft söndag, lekte hemma hela förmiddagen och tyckte det var så kul att jag glömde bort att sova...lite konstigt tyckte mamma och pappa så då fick jag åka vagn och gå på långpromenad:-)

På kvällen var farmor och Kjelle här på middag och det är ju så bra för jag får så mycket uppmärksamhet (+ ngr nya bitringar som är super enkla att plocka upp och bita på)!

     

Dop

Av Malin - 22 januari 2012 09:26

I går var vi på dop, min kompis August döptes i Karlbergs slottskapell och det var jättefint. Massor av fina sånger som jag tyckte om att lyssna på och mysig stämning i kyrkan, efter dopet fick vi smarrig mat och tårta. Jag tyckte det var kul med dop och ser fram emot mitt eget som kommer snart...

Min kompis Max var oxå på dopet, men vi snackade inte så mycket just igår för han var hungrig och trött (han är tydligen vaken på nätterna istället, smart kille)!

       

Ovido - Quiz & Flashcards