Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

Semester

Av Malin - 5 juli 2013 22:53

Efer att ha firat midsommar så fortsatte vi till mormor och Bengt i Halmstad. Pappa har semester nu så jag har sommarlov från dagis.Vi hade det super mysigt, matade ankorna, var på stranden, lekte på lekplatsen, besökte badhuset, kastade stenar (en av mina favoritlekar just nu) och bäst av allt var att mata mormors fiskar. De var nog lite rundare när vi åkte därifrån för jag fick mata dem varje dag!!! Efter Halmstad så åkte vi till Karlsborg där vi lånade mina kusiner Victor och Sagas hus (de är ute i Europa och härjar i 6 veckor). Vad lyxigt vi har haft det med ett alldeles eget hus med stor tomt (med en studsmatta) precis vid vattnet. Inte nog med det vi bodde nästan granne med mina kusiner Johan och Emma och bara 5 minuter från Hampus och Jonathan, jag har träffat dem varje dag i en hel vecka!!! Massa härlig lek, bad, djurparksbesök, grillkvällar och mys!

Mamma tror att de tyckte att det var skönt när vi åkte hem, att de behövde en Ludde paus...men NEj det tror inte jag;-)

                                                             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 7 maj 2014 22:13

Mamma och pappa har varit i Palma, tänk att de lämna mig och brorsan i 4 hela dagar! Fast det gick bra och jag hade det super hos farmor och Kjelle hela tiden, busade massor så jag tror farmor var rätt så trött efter helgen. Oscar hängde med mormor o...

Av Malin - 7 maj 2014 22:06


I söndags var vi på Gröna Lund! Åh vad spännande det var, jag åkte massor av karuseller och om jag hade fått så hade jag åkt alla som fanns! Hoppas verkligen att vi kommer att gå dit fler gånger... ...

Av Malin - 18 mars 2014 20:20

Tänk att min lillebror redan blivit 1 år! Åh han blir bara vildare och vildare, han går och går, öppnar och stänger allt han kommer åt, snor mina leksaker men han börjar bli rätt kul också! Vi firade honom 3 gånger och jag fick hjälpa honom med all...

Av Malin - 17 februari 2014 20:53

Glömde ju skriva att jag också fick vattkoppor efter Oscar, det var inte så kul men jag fick allergimedicin så det kliade inte så jättemycket! Nu är alla prickar borta och vi är äntligen friska igen! Hoppas det blir vår snart så alla dumma bakterier ...

Av Malin - 17 februari 2014 20:46

Oj vad vi är dåliga på att skriva här, vi får skylla på att vi har varit sjuka och inte gjort så mycket kul! Förra veckan var vi i fjällen och tyvärr blev det sjukstuga även denna gång; mamma och Oscar fick vinterkräksjukan och även Saga och Victor....

Ovido - Quiz & Flashcards