Alla inlägg under augusti 2013

Av Malin - 28 augusti 2013 21:14

Åh vad dåliga vi har varit på att blogga men mamma skyller på att det går i ett hela tiden!
Jag har iallafall börjat på dagis igen och det är mycket roligare nu än i våras. Jag leker mer med de andra barnen och ALLA får kramar när jag går hem?.
Brorsan växer så det knakar, är över 68 cm lång och väger närmare 7,5 kg! Tro det eller ej men han har redan fått en liten tand och är super söt när han flinar (vilket han gör mest jämt). Sen har han börjat åka runt i sin gåstol, det går med en väldans fart!
Mamma har börjat jobba en dag i veckan och då har hon med sig Oscar, då åker de tåg och buss...men jag får vara med pappa och vi brukar cykla och titta på flygplanen och det är ju nästan lika kul!
Nu på fredag ska vi åka till Cypern med alla min kusiner & så ska vi träffa Lollo & bernie...Jippie!

Av Malin - 9 augusti 2013 09:20

Nu är vi hemma igen efter 2 veckors semester. Pappa var ledig och först var vi i Östhammar hos Anne och Tomas och sen hängde vi med farmor, Kjelle och farbror Anders ute på Väddö. Massor med sol och bad, lek med "Blixten" med farmor och Anders, blåbärsplockning, kosafari på Väddögårdsmejeri, bastning, Alfonsböcker ja en riktigt mysig semester. Brorsan var med såklart och han bara växer och växer, faktiskt så blir han roligare och roligare för varje dag!
                                                                                         

Ovido - Quiz & Flashcards