Alla inlägg under september 2013

Av Malin - 15 september 2013 08:32

Tänk att jag blev 2 år igår, jag börjar bli en stor kille! Mamma, pappa och Oscar jöng för mig på morgonen och jag fick paket i sängen, vilket bra sätt att börja dagen! Resten av dagen fortsatte lika bra och på eftermiddagen kom alla mina kompisar och vi hade kalas. Jag fick massor av fina paket och vi åt bara sötsaker; tårta, kakor, saft och glass - mums! Lite senare på dagen kom mina släktingar och jag fick ännu fler paket...jag har så mycket roligt att leka med nu! Lite senare på kvällen så åt vi middag, de andra åt paella men eftersom det var min födelsedag så åt jag bara det jag gillar bäst; ostbollar, tomater och oliver - en riktig höjdarmiddag och en riktig höjdardag! Tack alla snälla som kom och firde mig igår.

                                         

Av Malin - 7 september 2013 13:43

Nu är vi hemma igen efter en super härlig vecka på Cypern. Vi har varit där tillsammans med alla mina kusiner och totalt var vi 17 personer! Vi började resan med en natt på Clarion Hotel Arlanda där alla möttes upp och vi firade morbror Peter som fyllde 50 år just den dagen sen gick vi upp i ottan och flög till Cypern. Åh vad mysigt att åka flygplan, varken jag eller Oscar fick ont i öronen (trots att vi var lite förkylda). På Cypern boddevi på Sunving Resort Sandy Bay och där bor även Lollo & Bernie, man fick krama och hålla dem i handen hur mycket man ville så då gjorde jag det så fort jag såg dem. Annars så badade vi varje dag och mot slutet av veckan så kunde jag flyta alldeles själv och "simma" lite med benen och armarna, jag har ätit glass och pommes varje dag och lekt massor med alla mina fina kusiner! Oscar har fått en till tand och den enda gången han blir arg el ledsen är när han försöker krypa...han kan inte det riktigt än men han övar. Ja vi har verkliegn haft det super mysigt så jag hoppas att vi snart åker utomlands till solen igen.

                                                                         

Ovido - Quiz & Flashcards