Alla inlägg under juli 2012

Av Malin - 26 juli 2012 07:25


 

Av Malin - 26 juli 2012 07:20

Igår var det den 25 juli och på kvällen så visade jag mamma och pappa att jag kan gå, eller iallafall ta 2 steg innan jag vurpar! Vilka glada föräldrar jag hade, jag fick så mycket heja rop och pussar så jag gick en gång till...


På dagen var vi på Ängbybadet jag och mamma, varmt och soligt och riktigt skönt i vattnet. Jag kröp runt och hälsade lite på dem som låg på filtarna bredvid, försökte smaka på allt som ligger på marken (men mamma är snabb så det gick inget bra), åt en nektarin (mums) och så badade vi!

           

Av Malin - 24 juli 2012 08:32

Nu är vi hemma igen efter några härliga dagar i Siggis. Jag verkligen älskar när det är många människor och barn runt omkring mig och nu har jag ju haft morfar, mina kussar och moster och morbror i flera dagar. Vi fick även besök av mammas farmor och farfar och faster och farbror - då blev det tårtkalas på gräsmattan och jag fick smaka...

Det enda som kanske inte var superkul var att åka bil in till Vrigstad occh handla, att vara fastspänd är inte mitt bästa.

Annars så har vi övat väldigt mycket på att gå och moster tror att jag kommer knata inom väldigt kort!

                                             

Av Malin - 22 juli 2012 10:59

Av Malin - 22 juli 2012 10:56

Av Malin - 19 juli 2012 15:55

Nu är jag i Siggis med morfar, mamma, moster och mina kusiner Saga och Victor! Vi har plockat massor av kantareller och lekt och busat massor! När vi lekte med Saga's Barbie så tyckte dem att jag skulle vara tjej och fick ha hårspännen... Jag övar fortfarande på att gå och nu kan jag säga lampa!!!

Av Malin - 18 juli 2012 07:28


 

Av Malin - 17 juli 2012 22:19

Idag började vi dagen med 10 mån kontroll på BVC! Jag charmade damerna och visade dem alla mina moves:-) 8760 gr tung och 73,5 cm lång blev dagens notering!!!
Efter detta mötte vi upp mina kusiner Saga och Victor och min kompis August och hans storasyskon William och Julia! Vi åkte till gröna Lund... Oj vad mycket att titta på, massa karuseller och barn och färger och ljud...jag längtar tills jag blir lite större så jag också får åka!!!
Nu ikväll var vi hemma hos August och hans föräldrar och käkade middag! Jag hade sååååå kul och ville inte åka hem, fast när jag väl satte mig i bilen så kände jag att jag var rätt så trött och däckade... Vi ska ju åka till landet i morgon så det är bäst jag laddar ordentligt!
Go natt!

Ovido - Quiz & Flashcards