Alla inlägg under december 2013

Av Malin - 25 december 2013 13:14

Ja nu är det jul igen men vår jul varar inte till påska...den plockas bort redan i morgon! Vi ska nämligen flytta! Fast än den är lite kort så har jag och brorsan fått en super mysig jul. Jag har träffat tomten och var inte rädd för han är ju snäll, men han fick ingen kram den här gången trots att jag fick en massa fina paket...kanske nästa gång. Farmor, Kjelle och farbror Anders var här igår och dem hade också massa paket till mig och Oscar åh vad det är roligt med paket!

Mamma och pappa har lagat en massa god mat, alla andra gillade det massor, men jag hade lite myror i brallorna och kunde inte riktigt äta...löjrom, saft, en smörgås och en klubba blev mitt julbord:-)

Ja vilken dag, kanske inte den lugnaste i mammas och pappas liv men jag och Oscar gillade den (och vi var sams nästan hela tiden...).

God Jul!

                                                   


Ovido - Quiz & Flashcards