Alla inlägg under april 2013

Av Malin - 28 april 2013 16:12

Ja ni, nu har vi haft en sån där helg igen...3/4 av familjen har varit dåliga! Jag är super förkyld och har haft feber fredag-lördag, mamma är oxå snorig och känner sig hängig och sen är det lilla Oscar som nyser och är lite snorig! Pappa är frisk som tur är!
Vi skulle ha tillbringat helgen med farmor och kjelle ute på Väddö men det får bli någon annan gång. Nu har vi mest hängt i soffan & varit i lekparken. Men idag var vi och matade fåglarna och åt glass i solen, härligt!

Av Malin - 20 april 2013 15:01

Idag har jag och mamma varit riktigt flitiga och besökt alla lekplatser vi har i vår närhet! Jag har fått leka massor, mamma har fått vara i solen och Oscar har sovit gott i vagnen!

Av Malin - 18 april 2013 19:15

Jag älskar ju min nalle och mamma och pappa är så oroliga för att den ska försvinna så de har letat överallt efter en likadan så jag ska ha två! Idag kom dem, 2 st nya nallar! Först blev jag jätteglad och kramade och gosade med dem, men sen när det var dags att sova då ville jag ha 'riktiga' nallen...så det så!

Av Malin - 13 april 2013 19:42

Idag är det lördag och då är det inte dagis utan vi har varit hemma hela familjen! Jag har passat på att busa lite med brorsan som blir roligare och roligare...

                   


Av Malin - 8 april 2013 19:26

Hej hopp, här kommer lite bilder från den senaste veckan! Brorsan växer så det knakar och det kanske inte är så konstigt eftersom han mest käkar hela tiden! Själv så har jag varit på dagis men i fredags så blev jag sjuk...hade över 40 graders feber när mamma hämtade mig! Usch det var en pärs, men vi kollade med doktorn och jag behövde inte penicillin så då blev det glass i stora lass, Alvedon, ipren och saft och sen försvann febern till söndagen! Morfar kom och hjälpte oss på lördagen, super snällt eftersom mamma var själv med mig och lillebror!
Nu är det ny vecka och nya dagisutmaningar, spännande!

Ps. Ibland önskar jag att jag var lite större så jag kunde få en egen cykel...

Av Malin - 2 april 2013 18:11

Nu har det varit påsk och jag har varit ledig från dagis! Vi har firat med fest hos farmor och då fick jag påskägg och sova över, jippie!
Sen har vi haft besök av min kompis Max och hans mamma, morfar var här och lekte hela lördagen och i söndags så var först Majsan och Gunnar här och sen kom Maja och hennes föräldrar. Förutom bilar och min nalle så gillar jag tjejer...?????
Brorsan han har mest käkat och sovit och idag fick vi kvitto på det, +300 gr på en vecka och 1,5cm längre...han kommer bli en stor kille, tur att jag är 1,5 år äldre;-) & går på dagis!!!

Ovido - Quiz & Flashcards