Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 26 maj 2013 12:28

Nu är det söndag igen och jag tänkte visa lite bilder från de senaste dagarna! Igår hade pappa några kompisar hemma på frukost och jag fick vara med en stund, sen åkte jag och mamma buss hem till August i Ursvik. Vi fikade, grillade korv, busade och sen tog vi bussen hem igen. Super kul att åka buss men åh vad tråkigt att vänta på den...
På eftermiddagen var vi och spelade fotboll och lekte i parken, det är sååååå kul att spela fotboll så vi var där i morse också! I morgon är dagis stängt så jag undrar just vad vi ska hitta på då...bada kanske?!

Av Malin - 18 maj 2013 12:32

Min mamma har shoppat till mig och sen även plockat fram alla vår/sommarkläder...kolla vad cool jag är i mina kepsar!
Jag ramlade härom dagen när jag hade lite bråttom ner för rutschkanan...så nu har jag haft min första blåtira!
Slänger med lite andra bilder oxå så ni får se brorsan som växer och frodas!

Av Malin - 12 maj 2013 22:09

Nu är vi hemma igen efter en långhelg hos mina kusiner i Karlsborg. Febern försvann i torsdags och vi åkte ner till Karlsborg efter lunch. Resan gick jätte bra och jag mådde inte illa alls, tror tabletten gjorde susen!

Vi har bott hos Morbror Johan och Helen och jag har verkligen nyttjat varenda tillfälle till att hänga med Emma och Johan (mina kusiner). De har precis som Saga, Victor, Jonathan och Hampus hur mycket tålamod som helst och verkar tycka att det är dödskul att leka med mig!

Vi har varit i badhuset och det var inte sista gången jag var där inte för det var nog det roligaste jag gjort på länge, pappa ville gå upp mycket tidigare än vad jag ville så han mutade med glass... Vi har lekt i lekparken, kollat på Jonathn när han spelade fotbollsmatch, grillat, hängt i trädgården och bara lekt. En super härlig helg helt enkelt, jag säger som mamma; synd att de bor så långt bort och vi ses så sällan:-(

                                                     

Av Malin - 8 maj 2013 18:44

Åh vad det är tråkigt att vara sjuk. Nu har jag haft feber i snart 4:a dagar, jätte hög men jag är ganska pigg ändå. Igår skulle vi ha åkt ner till mormor och Bengt men det fick vi strunta i då jag är sjuk. Idag trotsade vi febern och hade en härlig dag, vi promenerade till Augustendals 4H gård, matade fåglarna och åt lunch på båthuset. Under dagen har jag inte haft någon feber men nu på kvällen så har den kommit smygande igen...tror dock att den är på väg bort för nu har jag fått utslag och det är tydligen vanligt när man har haft 3-dagars feber...Håll tummarna!!!


                     

Av Malin - 4 maj 2013 19:29

Hej, idag har jag haft besök av 2 söta tjejer; Milly och Maja (och deras läckra mammor)!

Mamma, Oscar och jag var i parken och lekte när Milly och Carin kom och sen så var vi inne och härjade ett tag innan Maja och Jenny kom och lekte. Vi åt våfflor, rå falukov, räkor, bröd och glass till lunch...mums! Sen busade vi en stund till i lekparken innan det var dags för tjejerna att bege sig hemåt.

Ja en riktigt härlig dag i solen!

                               

Ovido - Quiz & Flashcards