Alla inlägg under november 2011

Av Malin - 29 november 2011 17:08

Hittade lite mer bilder från helgen...

             

Av Malin - 29 november 2011 11:41

Nu är vi hemma igen efter helgen och det var så mysigt att se pappa igen och mysa och busa med honom, nästa gång vi åker bort så får han följa med!

 


Mitt nya gosedjur som jag har fått från Emma och Johan, mysigt när man är trött!

 


Kolla vilken cool kepa jag har fått av Moster, den är "lite" stor men i vår kommer jag kunna ha den!


 

Av Malin - 29 november 2011 11:20

Nu är jag hemma igen efter besök i Karlsborg och alla mina kusiner! Det har varit supermysigt och jag har varit en glad kille precis hela helgen! Vi började med att åka tåg till Skövde, jag sov en sväng och sen lekte jag med min apa som mamma hade tagit med sig. Kolla in vår packning...

   


Vi har bott hemma hos moster och mina kusiner Saga och Victor och på dagarna har vi träffat alla mina andra kusiner. De har lekt med mig, gått på promenad och verkar tycka att jag är en riktig sötnos. Sen har jag har fått massor av fina paket fastän det inte är min födelsedag...mysigt! Vi har även letat efter julpynt hela helgen...mamma och mina "mostrar" verkar vara besatta av ljusstakar och julpynt;-) Men kolla vilken fin krans min moster har på dörren - min mamma var lite avundsjuk tror jag! Här kommer lite bilder från helgen på mig och mina kussar:

                   

Av Malin - 23 november 2011 11:13

Tänk att det är 10 veckor sedan jag föddes, vad jag har varit med om mycket och lärt mig en massa nya saker! Igår fick jag post (igen)...och nu är det klart att jag har namn; Ludvig Peter Oscar Westerlund- fina va?!

Annars var vi på mammas jobb och hälsade på och åt lunch i den nya restaurangen MINAMI (med Majsan och Jenny) och sen så köpte mamma en ny varm mössa till mig...men Pappa skrattade när han såg den så jag vet inte om jag kommer att få använda den så mycket...

   

  

Av Malin - 21 november 2011 18:44

..för då är min pappa alltid hemma! Vi har super mysigt tillsammans och han skojar med mig och sen hjälper jag honom att välja hästar ibland!

 

Av Malin - 21 november 2011 09:21

Min bästa kompis just nu...

 

Av Malin - 21 november 2011 09:11

Nu är det måndag igen och helgen är slut! Det har varit en bra och mysig helg tycker jag. I fredags var jag och mamma i Bromma Blocks och fikade med Majsan och Jenny- vi promenerade både dit och hem så jag sov massor - perfekt för då kunde jag kolla Idol och lite annat med M & P på kvällen:-)


I lördags var vi hemma hos pappas morbror på middag, vi åkte tunnelbana dit, roligt! Farmor var också på middagen, super bra för hon bär och myser så bra med mig!


Då var det bara söndagen kvar och det var igår, då var vi inne i stan igen:-). Vi åt en sen grill brunch på Grill med Maja och hennes föräldrar, smaskigt! Der var bara jag som blev hungrig igen på kvällen - som om jag aldrig hade ätit tidigare, konstigt!

         

Av Malin - 17 november 2011 15:18

Idag var det premiär för min mysiga åkpåse som jag har fått av Moster, jag sov super gott i den! Förutom en jättelång promenad så har jag kollat in mitt gym lite fast tavlorna på väggen fortfarande är mina favoriter:-)

     

Ovido - Quiz & Flashcards