Alla inlägg den 13 november 2011

Av Malin - 13 november 2011 19:34

Idag är det fars dag och det har vi ju självklart firat, jag gillar ju min pappa! Kolla vilken mysig frukost och fina paket jag och mamma ordnade till pappa i morse! Sen har vi tagit en lång promenad innan farfar kom på besök och fikade på eftermiddagen! Vilken bra söndag!

   

    

MYS

Av Malin - 13 november 2011 09:15

Igår, lördag, började vi med en skön sovmorgon till 09.30 - mamma var super glad..hela dagen! Sen var vi på stan och fixade lite till pappa (det är ju hans dag i morgon) och så avslutde vi med lunch på Sturehof med mammas kompisar! En bra dag tycker jag!

      

Av Malin - 13 november 2011 09:07

I fredags var vi på utflykt med Maja och Jenny! Redan kl 06.30 blev jag uppdragen för att lämna pappa på jobbet - vilken tur att jag kan sova i min sköna stol! Vi började hemma hos Maja där vi fick fixa till oss och äta frukost och sen bar det iväg till Norrtälje för att hälsa på Milly och Carina. Vi hade en supermysig dag med lunch, fika och pyssel(kanske lite tjejig:-) och jag var som vanligt en liten solstråle! Vi avslutade dagen i min sköna stol för att hämta pappa på jobbet!

              

Ovido - Quiz & Flashcards