Direktlänk till inlägg 7 september 2013

Cypern

Av Malin - 7 september 2013 13:43

Nu är vi hemma igen efter en super härlig vecka på Cypern. Vi har varit där tillsammans med alla mina kusiner och totalt var vi 17 personer! Vi började resan med en natt på Clarion Hotel Arlanda där alla möttes upp och vi firade morbror Peter som fyllde 50 år just den dagen sen gick vi upp i ottan och flög till Cypern. Åh vad mysigt att åka flygplan, varken jag eller Oscar fick ont i öronen (trots att vi var lite förkylda). På Cypern boddevi på Sunving Resort Sandy Bay och där bor även Lollo & Bernie, man fick krama och hålla dem i handen hur mycket man ville så då gjorde jag det så fort jag såg dem. Annars så badade vi varje dag och mot slutet av veckan så kunde jag flyta alldeles själv och "simma" lite med benen och armarna, jag har ätit glass och pommes varje dag och lekt massor med alla mina fina kusiner! Oscar har fått en till tand och den enda gången han blir arg el ledsen är när han försöker krypa...han kan inte det riktigt än men han övar. Ja vi har verkliegn haft det super mysigt så jag hoppas att vi snart åker utomlands till solen igen.

                                                                         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 7 maj 2014 22:13

Mamma och pappa har varit i Palma, tänk att de lämna mig och brorsan i 4 hela dagar! Fast det gick bra och jag hade det super hos farmor och Kjelle hela tiden, busade massor så jag tror farmor var rätt så trött efter helgen. Oscar hängde med mormor o...

Av Malin - 7 maj 2014 22:06


I söndags var vi på Gröna Lund! Åh vad spännande det var, jag åkte massor av karuseller och om jag hade fått så hade jag åkt alla som fanns! Hoppas verkligen att vi kommer att gå dit fler gånger... ...

Av Malin - 18 mars 2014 20:20

Tänk att min lillebror redan blivit 1 år! Åh han blir bara vildare och vildare, han går och går, öppnar och stänger allt han kommer åt, snor mina leksaker men han börjar bli rätt kul också! Vi firade honom 3 gånger och jag fick hjälpa honom med all...

Av Malin - 17 februari 2014 20:53

Glömde ju skriva att jag också fick vattkoppor efter Oscar, det var inte så kul men jag fick allergimedicin så det kliade inte så jättemycket! Nu är alla prickar borta och vi är äntligen friska igen! Hoppas det blir vår snart så alla dumma bakterier ...

Av Malin - 17 februari 2014 20:46

Oj vad vi är dåliga på att skriva här, vi får skylla på att vi har varit sjuka och inte gjort så mycket kul! Förra veckan var vi i fjällen och tyvärr blev det sjukstuga även denna gång; mamma och Oscar fick vinterkräksjukan och även Saga och Victor....

Ovido - Quiz & Flashcards