Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

Besök hos pippi

Av Malin - 22 oktober 2013 21:46

I helgen hade jag och mamma mys bara vi två i ett helt dygn. Vi lekte i parken och mamma åkte kana och gungade med mig, sen gick vi hem och jag fick hjälpa till att laga pizza! På lördagen åkte vi till Junibacken och besökte Pippis hus tillsammans med Maja och hennes mamma, åh vad kul det var!
Oscar fick vara hos farmor och tyckte det var super mysigt, fast hon är ju min farmor också...!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 7 maj 2014 22:13

Mamma och pappa har varit i Palma, tänk att de lämna mig och brorsan i 4 hela dagar! Fast det gick bra och jag hade det super hos farmor och Kjelle hela tiden, busade massor så jag tror farmor var rätt så trött efter helgen. Oscar hängde med mormor o...

Av Malin - 7 maj 2014 22:06


I söndags var vi på Gröna Lund! Åh vad spännande det var, jag åkte massor av karuseller och om jag hade fått så hade jag åkt alla som fanns! Hoppas verkligen att vi kommer att gå dit fler gånger... ...

Av Malin - 18 mars 2014 20:20

Tänk att min lillebror redan blivit 1 år! Åh han blir bara vildare och vildare, han går och går, öppnar och stänger allt han kommer åt, snor mina leksaker men han börjar bli rätt kul också! Vi firade honom 3 gånger och jag fick hjälpa honom med all...

Av Malin - 17 februari 2014 20:53

Glömde ju skriva att jag också fick vattkoppor efter Oscar, det var inte så kul men jag fick allergimedicin så det kliade inte så jättemycket! Nu är alla prickar borta och vi är äntligen friska igen! Hoppas det blir vår snart så alla dumma bakterier ...

Av Malin - 17 februari 2014 20:46

Oj vad vi är dåliga på att skriva här, vi får skylla på att vi har varit sjuka och inte gjort så mycket kul! Förra veckan var vi i fjällen och tyvärr blev det sjukstuga även denna gång; mamma och Oscar fick vinterkräksjukan och även Saga och Victor....

Ovido - Quiz & Flashcards