Alla inlägg under januari 2013

Av Malin - 16 januari 2013 20:15

Idag har mamma varit hemma med mig. Först lekte vi hemma med mina traktorer och sen var vi på öppna förskolan i ängby kyrkan. Jag passade verkligen på att leka med ALLA leksaker som finns där, super skoj! När vi sen var och handlade så fick jag åka i kundcagnen som är som en bil, jag börjar bli en riktigt stor kille...:-)

Av Malin - 13 januari 2013 20:05

Idag har jag och pappa hängt hela dagen för mamma jobbade. Men när hon kom hem så gick vi ut på en riktigt kall och mysig promenad. Vi kollade in lite traktorer och en massa nya hus som har byggts här runt omkring oss, vilken energikick det var. Jag har tillbringat resten av eftermiddagen och kvällen med att bara springa runt som en vilde, plaska i badet och prata oavbrutet...mamma och pappa ser lite trötta ut...

             

Av Malin - 1 januari 2013 09:25

Ja ni, nu är det 2013 och jag tänker inte ens försöka sammanfatta allt vad som hänt 2012...massor och oj vad jag lärt mig mycket. Jag tror i och för sig att jag kommer lära mig riktigt mycket även under 2013 men det störst som kommer att ske är nog att jag snart ska börja på förskolan och framförallt att jag i början av mars ska bli storebror...spännande!
Igår hade vi kalas hemma och det var en massa kompisar här, mysigt, varmt och gott och sent blev det. Jag somnade inte förrän kl 23.00 och missade alla raketerna, men pappa har lovat att nästa år då ska jag också få kolla på dem!

                     

Ovido - Quiz & Flashcards