Alla inlägg den 15 november 2011

Av Malin - 15 november 2011 18:04

Idag har vi varit på 2 månaderskontroll på BVC och jag klarade alla tester:-). Nu väger jag 4300 gr och är 55,5 cm lång - börjar bli en stor kille! Efter besöket på BVC tog vi en lång, lång promenad med några nya kompisar från föräldragruppen; Edgar och Tuva, vi sov mest allihopa men det var väldigt skönt!

Ja, sen drog vi och hämtade pappa på jobbet för att åka till Danderyds sjukhus - Mamma skulle kollas upp, det var något med "mina matbehållare"...vi ska nog tillbaka dit igen men det gör inte så mycket för jag tyckte att det var rätt så kul att hänga med pappa i väntrummet!

   

Av Malin - 15 november 2011 08:55

Igår blev jag 2 månader - Jippie! Jag firade genom att vara lite förkyld, täppt i näsan och lite hostig - det gjorde att mamma och pappa pysslade om mig extra mycket! På kvällen kom min morbror Peter på besök och han var supermysig att prata med:-)

   

Ovido - Quiz & Flashcards