Alla inlägg under november 2011

Av Malin - 9 november 2011 09:10

Mamma filmade mig igår när jag lekte med mina kompisar och mitt gym...


 

Av Malin - 9 november 2011 09:04

Jag gillar att sova, mest i vagnen, bilen eller i mammas famn. I går natt blev det visst bara 4,5 timmar totalt...mamma var lite trött:-(.  Jag kände att det var läge att vara på ett solskenshumör hela dagen så att hon blev glad och orkade leka med mig...och i natt har jag varit super duktig för jag sov i 5 timmar i sträck och sen åt jag lite och så somnade jag om och vaknade kl 08.00 - Jippie!

   

Av Malin - 7 november 2011 07:38

Nu har jag besökt härliga Väddö för första gången och jag ser redan nu fram emot att komma dit när farmor och Kjelle är där! Nu i helgen har vi har mest haft raggsockshäng i soffan, gått långa promenader och så har vi plockat svamp. Jag sov i och för sig mest i bärselet men de andra plockade MASSOR av trattkantareller! En rikigt mysig helg!

PS. Kolla in min frilla...:-)

     


Av Malin - 4 november 2011 08:10

Jag och mamma tillbringar ganska mycket tid tillsammans och det är så konstigt för hon är aldrig med på några foton, igår tvingade jag henne att ta ett kort på oss tilsammans när jag hänger i bärselet - tyckte tom att det var ganska kul!

 

Av Malin - 4 november 2011 08:05

Igår var det en riktigt bra dag! Mamma och jag träffade Charlie & August och Cattie inne i stan, vi åt lunch, shoppade och promenerade! På kvällen kom morfar förbi och åt middag med oss:-)

Här kommer en bild på min kompis August och på mig med den nya fina kofta jag fick igår!      

Av Malin - 2 november 2011 11:29

Så här ledsen är jag på kvällarna ibland...mamma tror att jag har lite ont i magen  


 

Av Malin - 2 november 2011 11:26

Igår var vi på stan jag och mamma. Vi mötte Maja och hennes mamma och sen promenerade vi, oj vad jag fick åka vagn - tur att jag gillar det skarpt! Mamma och Jenny turades om att springa in i lite affärer och jag och Maja hängde lugnt kvar i våra vagnar. Vi pausade några gånger och då fick jag käk, gött!

 

Av Malin - 1 november 2011 09:08

Mamma har satt mig på hårdträning och kolla vad stark och duktig jag är! Jag tycker oxå om att ligga under mitt gym och träna!

   

Ovido - Quiz & Flashcards