Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Malin - 15 juli 2013 10:33

Min lillebror börjar bli stor och är redan 4 månader. Han tycker fortfrande om när jag busar framför honom och jag brukar pussa och krama honom lite då och då. Oscar och jag var på BVC i förra veckan och då vägde han 6730 gr och var hela 56 cm lång, jag passade på att göra likadant och väger 12,2 kg och är 86 cm!


Det är fortfarande underbar sommar och vi har varit hos farfar och gammelfarmor Maj i Svensboda, där gick jag loss på stranden och hoppade från bryggan och sen festade jag på smultron i mängder. Vi var på Grinda med Björn och August och nu när pappa har börjat jobba igen så har jag, mamma och Oscar varit på stranden med farmor Irene, så mysigt! Nu är det bara en vecka kvar tills vi ska på semester igen, tänk om det fortsätter vara sol och varmt när vi är på Väddö...då ska jag bada och fiska med pappa varje dag!

                                           

Ovido - Quiz & Flashcards