Alla inlägg den 27 december 2011

Av Malin - 27 december 2011 10:28

Mina kusiner har firat jul i Karlsborg med morfar, jag saknar dem! Men vi kommer att åka dit helgen efter nyår då min pappa är ledig i flera dagar:-)

Kolla vilka fina kort vi har fått på Victor och Saga, Saga är såååååå duktig som har slutat med sina nappar och då fick hon den fina nallen...jag kanske får fråga henne om hur hon gjorde när det blir dags för mig!

   

Av Malin - 27 december 2011 10:08

På juldagen var vi hemma hos mammas faster och träffade hela min stora släkt på mammas sida. Jag var en liten solstråle precis hela kvällen och jag tror jag charmade de flesta. Mysigast var det dock i mammas farmors famn, hon pratade så bra med mig och det var så mysigt!

       

Igår som kallas annandag jul var jag med mamma och pappa på Solvalla för första gången...om jag känner min pappa rätt så var det inte sista gången jag fick följa med! Efter solvalla blev det middag hemma hos farmor, smarrigt och mysigt!

   

Ovido - Quiz & Flashcards