Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Hemma igen

Av Malin - 5 april 2012 07:39

Nu är vi hemma igen och håll i hatten vilket tempo det har varit:-)

Flygresan hem gick jätte bra, jag lekte och sov mest! På söndagen var vi runt och tittade på lägenheter, vi har ju ingenstans att bo efter den 25 maj eftersom vi har sålt vår medan vi var i Portugal. Det fanns några riktigt fina som vi gillade alla 3. Så i tisdags köpte vi en av dem, den vi gillade allra mest och jag kommer att få ett alldeles eget rum:-) Den 21 maj flyttar vi, mamma och pappa är jätte glada!

Jag har fått en ny spjälsäng, den är stor så man kan snurra runt hur man vill i den och bara för att jag äntligen fått en egen säng så tyckte jag att det var på tiden att mamma slapp gå upp på natten för att ge mig Nu sover jag helt plötsligt hela nätterna utan att vakna mer än för att stoppa in nappen och snacka lite - mamma och pappa är nästan lika glada för det som för lägenheten!

Annars har vi också hunnit träffa 2 av mina kompisar;  I tisdags var vi inne i stan och träffde August och igår var vi hemma hos Maja och lekte!

Nu är det snart påsk och pappa jobbar massor:-( Mamma och jag ska bara ta det lugnt idag och hänga här hemma, jag är lite hes och känner mig lite krasslig så jag tror det blir skönt! Kram

         


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 7 maj 2014 22:13

Mamma och pappa har varit i Palma, tänk att de lämna mig och brorsan i 4 hela dagar! Fast det gick bra och jag hade det super hos farmor och Kjelle hela tiden, busade massor så jag tror farmor var rätt så trött efter helgen. Oscar hängde med mormor o...

Av Malin - 7 maj 2014 22:06


I söndags var vi på Gröna Lund! Åh vad spännande det var, jag åkte massor av karuseller och om jag hade fått så hade jag åkt alla som fanns! Hoppas verkligen att vi kommer att gå dit fler gånger... ...

Av Malin - 18 mars 2014 20:20

Tänk att min lillebror redan blivit 1 år! Åh han blir bara vildare och vildare, han går och går, öppnar och stänger allt han kommer åt, snor mina leksaker men han börjar bli rätt kul också! Vi firade honom 3 gånger och jag fick hjälpa honom med all...

Av Malin - 17 februari 2014 20:53

Glömde ju skriva att jag också fick vattkoppor efter Oscar, det var inte så kul men jag fick allergimedicin så det kliade inte så jättemycket! Nu är alla prickar borta och vi är äntligen friska igen! Hoppas det blir vår snart så alla dumma bakterier ...

Av Malin - 17 februari 2014 20:46

Oj vad vi är dåliga på att skriva här, vi får skylla på att vi har varit sjuka och inte gjort så mycket kul! Förra veckan var vi i fjällen och tyvärr blev det sjukstuga även denna gång; mamma och Oscar fick vinterkräksjukan och även Saga och Victor....

Ovido - Quiz & Flashcards