Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Malin - 18 mars 2012 07:55

Vi har fått besök av farmor och Kjelle och det är full rulle ska ni veta! Jag har hamnat i paradiset, förutom att jag har både mamma och pappa hela dagarna så har jag nu både farmor och mormor...det är någon som leker med mig precis hela tiden och då kan man ju inte annat än att vara glad precis jämt!

Vi har varit på lite olika utflykter, olivoljeprovning, strand besök, poolhäng, stadsrunda och marknadsbesök. I fredags kväll hade vi en liten fest hos mormor, dels så fyllde farmor år och sen så firade vi att jag har blivit döpt. Bengt spelade en massa barnvisor för mig och det var såååå intressant (alla vuxna sjöng super bra till alla låtar och verkade tycka att det var lika kul som jag)!

                             

Ovido - Quiz & Flashcards