Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Malin - 2 juni 2012 07:32

Just nu är allt så spännande och jag är på upptäcksfärd varje dag, eftersom jag kan krypa så tänkte jag att det kanske inte var så svårt att lära sig ställa sig upp...som jag övar! Det går bättre och bättre men jag ramlar ganska ofta och det gör ont, men inte tänker jag ge upp:-) Mamma är ju tvungen att vara med mig på golvet hela tiden och det gillar jag!

       

Av Malin - 2 juni 2012 07:18

har vi en fungerande dator i vårt hem igen och jag kan lägga ut lite bilder på mig själv! Det ar ju hänt massor sedan vi bloggade sist, vi har flyttat och jag har fått ett eget rum som jag sover super bra i, fast så där runt kl 04 då brukar jag tycka att jag varit själv lite för länge och då får jag komma in till M & P, mysigt! Sen har jag lärt mig krypa, precis när jag blev 8 månader så stack jag iväg. Nu har jag blivit en riktig hejare på det och jag kan snabbt följa efter mamma vart hon än går:-). Sen har moster varit på besök och henne gillade jag så mycket så jag var tvungen att krypa och slicka henne på benen, lite udda kanske med mysigt! Vi har haft massor av besök; farmor och Kjelle, Morfar och morbror Johan, farbror Anders, mina kompisar August, Max, Maja och Tuva och deras mammor & mina kusiner Emma och Johan, de vill kolla in vår nya lgh men jag tror att det är ett svepskäl för att leka med mig...

                           

Ovido - Quiz & Flashcards