Alla inlägg den 16 september 2012

Av Malin - 16 september 2012 08:53

Igår hade vi kalas hemma hos oss, nästan hela dagen! Först så fixade vi och blåste ballonger, dukade och lagade mat och sen kom alla mina gäster. Alla mina kompisar kom först; Maja, Max, August, Milly, Willam och Jacob och så deras mammor och min extra "nanny" Pernilla - jag fick massor av fina paket och så fick jag smaka kokosbollar och tårta, det var smarrigt det!

När alla polarna åkt hem så tog jag en liten eftermiddags lur och det behövdes för när jag vaknade igen då var morfar och mammas kompis Lollo här och bara efter en liten stund så kom mina kusiner Emma och Johan, min morbror och Helen. Ja, och sen nästan på direkten kom farmor och Kjelle, Bertil och Catrin, pappas kusin Sofie och Micke och min söta lilla syssling Milo. Det var full rulle igen och jag var i centrum och det gillar ju jag, massor av fina paket och lek med Emma och Johan. (Morbror är fortfarande lite läbbig men efter ett tag så kände jag ändå att han var OK och jag kunde nypa honom lite i näsan...)

Jag somnade super sent och har sovit nästan hela natten, fast vid 06:00 då var jag tvungen att väcka pappa så vi kunde gå upp och trycka lite på traktorboken och snacka lite i min nya mobiltelefon...

                                               


Ovido - Quiz & Flashcards