Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Malin - 9 juni 2013 21:10

Nu har det varit en "långhelg" och vi har firat den ute på Väddö hos farmor och Kjelle. Super härligt väder och massor av roligt att göra (kast stenar i vattnet är favoriten). Jag har varit med och tagit upp ett nät fullt med abborrar, jag fick hålla i en "borre" men det var lite läskigt när den rörde sig... Sen har jag badat, gungat, lekt, läst, ritat och härjat runt. Min mycket tålmodiga farmor har lekt massor med mig och jag tycker det är alldeles underbart. Men att farmor ska hålla på och bära och mysa med Oscar gillar jag inte, hon är mest min. Oscar hänger bra med mamma han!

Här kommer en massa bilder från helgen och innan vi åkte ut till Väddö!

                                                               


Av Malin - 9 juni 2013 21:09


 

Ovido - Quiz & Flashcards