Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin - 14 oktober 2011 17:56

Idag fyller jag en månad (oj vad tiden går fort) och det har vi firat på Underbara Barn mässan i Älvsjö tillsammans med Jenny och Majsan.

  Jag sov mest så mamma var super nöjd och om hon är nöjd då får jag fina paket...min bästa present idag är min mjukis krabba:-)

  

Mamma handlade en super cool mössa - nu har vi nästan likadana från Geggamoja!

 

Av Malin - 13 oktober 2011 07:35

Jag är ingen badkruka ska ni veta!  Det är fantastiskt mysigt att bada och jag önskar jag fick göra det varje dag!

Av Malin - 11 oktober 2011 14:55

Idag har jag fått mitt första brev, kuvertet var lika stort som jag:-)! Det var min fina kusin Jonathan som har ritat en jätte fin teckning och skrivit ett gulligt kort till mig. Det var så fint så mamma började gråta när hon hjälpte mig att öppna det!

     

Av Malin - 11 oktober 2011 14:51

Idag har vi varit i Sundbyberg och träffat min kompis August och hans mamma Charlie. Jag har mest åkt vagn vilket är sååååå skönt! Sen käkade vi lunch och fikade innan det var dags att åka hem igen! Vi kommer nog hänga en hel del med August tror jag , vi är nämligen lika gamla och våra mammor ska vara hemma ungefär lika länge innan de börjar jobba igen...


   


Av Malin - 10 oktober 2011 21:10

Idag har vi bara softat och haft en skön måndag med häng i soffan, långpromenad (i min något för stora fleece overall) och nu på kvällen kom morfar på besök - mysigt! Ibland när mamma inte är tillräckligt snabb med maten då tar jag till tummen, gulligt va?!

     

Av Malin - 9 oktober 2011 15:15

Nu är det söndag och vi ska ha söndagsmys i soffan. Jag gillar mys i soffan, i fredags med Pernie som var på besök och i lördags med moster som kom upp och stannade tills idag! Ja, det har verkligen varit en toppen helg...massor av kramar och mys, lite shopping med mamma och moster, middag & spelkväll med Lollo och Uffe och nu ska jag fortsätta mysa med mamma och pappa!

          

Av Malin - 7 oktober 2011 16:46

Nu sitter vi och väntar på att pappa ska komma hem! Det ska bli mysigt med helg och i morgon ska jag träffa min moster för första gången, tror att hon kommer att tycka att jag är bedårande  !


Kolla vilket fint halsband min mamma har...hon gillar nog mig och pappa!

 

Av Malin - 6 oktober 2011 18:20

Idag har vi varit hos Maja och Jenny, jag skötte mig exemplariskt hela dagen och bara därför så köpte mamma en super cool ny body till mig!

      

Ovido - Quiz & Flashcards