Alla inlägg under oktober 2011

Av Malin - 6 oktober 2011 08:54

Idag ska vi åka till Hammarby sjöstad och träffa min kompis Maja och mammas kompis Jenny. Jag laddar med att spana in mina kompisar som jag har i soffan;-)

 

Av Malin - 5 oktober 2011 16:22

  Idag firar jag 3 veckor och jag blir bara sötare och sötare!

Av Malin - 4 oktober 2011 17:03

Idag är mormor på besök och vi har varit på långpromenad samt på BVC. Jag äter och äter och har gått upp till 3070 gr och är 1 cm längre:-) Kolla in min fina nya mössa!    

Av Malin - 3 oktober 2011 08:20

Då i stort sett alla mina släktingar har valt att bosätta sig i andra delar av landet och man inte kan ses så ofta så tänkte jag, snart 3 veckor gammal, att det gäller att ligga med i tiden - jag bloggar! Ni kan kolla in foton och följa vad som händer i mitt lilla liv!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards