Alla inlägg under mars 2012

Av Malin - 5 mars 2012 08:51

Igår var vi på besök på den lokala marknaden, det var galet mycket folk, lukter och rörigt -- vilken tur att jag hade min vagn! Vi köpte jordgubbar och sen käkade vi grillad kyckling precis som alla andra:-)

Kram

           

Av Malin - 5 mars 2012 08:35

God morgon, här skiner solen och idag ska mamma spela golf och jag och pappa ska hänga! Jag tror vi kommer att ta en riktigt lång härlig promenad! Det är redan måndag och om en vecka kommer farmor och Kjelle på besök...:-)

Här kommer en liten blandning av bilder från bouledagen, frukost med pappa, utsikten från mormors takterass, mys på terassen, firandet av att vi sålt vår lägenhet och så lite bilder på mig:-)

               

Av Malin - 1 mars 2012 08:01

Ja ni, dagarna går precis lika fort här som hemma och snart har ju vi varit här i en vecka!

Massor händer hela tiden och en av de viktigaste är ju att jag kan sitta!!! Fast bara kanske 10 sekunder i taget, men vi övar och snart så kommer jag sitta super bra. På dagarna går det i ett och jag är precis som hemma, en liten solstråle...på nätterna känner jag mig lite orolig och om jag ska sova rikigt bra så sover jag faktiskt bäst mellan mamma och pappa...Mamma tror att jag har så ånga nya intryck hela tiden som ska bearbetas nångång och då är väll nätterna en bra tid (på dagarna är det ju så kul).

Annars så spelade mamma och mormor golf igår morse och jag hängde med pappa, sen på eftermiddagen så spelade pappa och Bengt och jag, mamma och mormor tog det mest lugnt! Idag ska vi på bouleturnering med knytis, jag tar lite kort så får ni se...Pappa tror att han ska vinna men jag tror han kanske får spö av mamma;-)

          

Ovido - Quiz & Flashcards