Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Malin - 2 februari 2013 17:30

Hej igen, nu var det länge sedan sist men eftersom mamma eller pappa hjälper mig och de har turats om att jobba så har det inte blivit av... Snart ska mamma vara hemma igen och då har hon lovat att ni ska få massor av bilder på mig igen!

Nu i helgen har mina kusier varit på besök, Emma och Johan! Jag gillar verkligen att vara med dem och Emma sov över hos oss så då var ju hon här redan kl 07.00 på morgonen:-). Vi har lekt hela morgonen och sen mötte vi Morbror Johan och kusin Johan på Skansen. Jag har klappat en orm idag och sett massor av apor, spännande! När vi skulle kolla in älgarna och lodjuren då passade jag på att sova (har ju redan sett dem). Efter Skansken så åt vi lunch, jag åt bearnaise sås och pannkaka. De andra tyckte att jag doppade några gånger för mycket i såsen men äh det gör väll inget...jag åt ju och då är mamma glad!

Nu ska jag bada och sen tror jag att jag hoppar i säng, det har varit en händelserik dag! 

                       

Ovido - Quiz & Flashcards