Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Malin - 28 februari 2013 20:43

Nu har mamma slutat jobba och har verkligen världens största mage  , den är jättefin men hon orkar inte riktigt leka med mig som hon brukar. I måndags kom mormor hit och det har vart lattjo minsann, hon har bott i mitt rum i min nya säng och varit här varje dag när jag vaknat. Vi har lekt massor och just nu är hon bra mycket roligare än mamma trots att hon har en opererad fot!n Vi har varit utomhus i solen och grävt i snön och sanden se har vi varit på 4H gården i Ängby och tittat på djuren. Men bäst är ju att jag och mormor gillar att städa lika mycket så jag har fått sopa, torka och fixa och vi har fått nya blommor och super rena fönster! Mormor sa något om att hon skulle flyga hem idag, men det tror jag inte på utan hon är nog här när jag vaknar i morgon igen:-)

             

Ovido - Quiz & Flashcards