Alla inlägg under december 2011

Av Malin - 12 december 2011 19:20

Vi har haft en riktig myshelg; firat att vi snart bor i en bostadsrätt, gått på långpromenader, varit hemma hos farmor på besök och sen bara haft det mysigt med mamma och pappa!

   

Av Malin - 8 december 2011 20:39

         

Av Malin - 7 december 2011 17:46

I dag har jag och mamma promenerat fram och tillbaka till Bromma Blocks, det var lite halt men all snö som kom i natt var borta:-(. Vi shoppade lite julklappar och sen åt vi lunch med August och Charlie, mysigt!

   

Av Malin - 6 december 2011 15:41

Idag har jag och mamma hängt; vi har varit på en skön, kall promenad med lite snö på marken sen bakade vi lussebullar och lekte en stund i mitt gym - en helt vanlig tisdag! Nu är pappa hemma och jag ska lajja en stund med honom när mamma går på möte med bostadsrättsföreningen, vi ska hålla tummarna för att allt går bra!

     

Av Malin - 5 december 2011 11:20

Igår var jag och mamma på julmys i Nyköping hemma hos Wille och hans föräldrar. Morfar och Birgitta var oxå där så jag fick massor av uppmärksamhet som vanligt:-) Vi åt ett supergott julbord på Marsviken och sen var vi hemma hos Wille och lekte och myste!


         

Av Malin - 5 december 2011 10:29

Mina händer är så fantastiska och om jag kunde skulle jag kolla på dem dygnet runt! Ja sen är det ju kul att bara ligga och sprattla på golvet...

     

Av Malin - 3 december 2011 08:39

I går var vi på julmys hemma hos Maja  ! Jag, Maja och Milly lekte mest och våra mammor och Fredrik lagade julgodis, drack glögg och käkade lunch.

Maja har massor av roliga leksaker och vi verkar gilla samma saker...undrar om vi kommer göra det om några år också?

När jag kom hem på kvällen fick jag ett paket från min julkalender...kolla vilken cool tröja!

           

Av Malin - 1 december 2011 14:15

Idag har vi varit på BVC igen, spädbarnsmassage med föräldragruppen. Men just idag så kände jag inte för det utan jag hängde med mamma och kollade in de andra istället! Jag passade på att väga och mäta mig när jag ändå var där och jag växer så det knakar; 4680 gr och 57,5 cm lång...

Annars så är det 1 december idag och jag undrar just om jag får något i julkalendern som hänger på väggen...nåja vi har iallafall väldigt fint och juligt här hemma!

       


Ovido - Quiz & Flashcards