Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Malin - 8 februari 2012 15:08

Det är full rulle i mitt lilla liv just nu, fullt schema varje dag! I måndags var vi först och badade (med mamma:-) och sen var vi i Nyköping och kollade in Marsviken där jag ska ha min fest på lördag för att sen träffa Ulla som är min präst. Igår var jag och Tuva på öppna förskolan och sen på kvällen var pappa och farmor hemma och hängde med mig när mamma var ute med alla mammagrupps mammorna - jag var jätte snäll så jag tror mamma får hitta på lite saker själv ibland om hon behöver det;-)

Idag har vi varit och fikat med Max, August och Hanna, några av mina kompisar och deras mammor. Men jag tror vi stannar hemma i eftermiddag och kväll för det snöar och känner för en mysig kväll med mamma och pappa...

              

Ovido - Quiz & Flashcards