Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Malin - 12 februari 2012 20:38

Efter dopet så åkte vi hem och idag har jag varit lite trött...men jag har hunnit titta på alla mina fina saker som jag fick i present; massor av fina böcker, speldosa, ljusstake, gå vagn, kista, barbpappa, nallar, presentkort, smycke, bärsele, tavlor, kläder och leksaker...

När man döps får man faddrar och jag har 2 grymma; Farbror Anders som sjöng så fint så att nästan alla fick tårar i ögonen på lördagens dop och Moster Lotta som får mig att skratta varje gång hon håller i mig. Moster Lotta har målat en så fin "krabbtavla" till mig, visst é den fiiiiiiin!

Annars så har jag lekt lite med min JÄTTESTORA "barba stark", hoppat lite i hoppgungarn och "borstat munnen" men nu är jag så trött så nu ska jag sova (mamma hoppas hela natten...men jag tror jag kanske måste upp en sväng och käka, äh vi får se)! God natt!

            

Av Malin - 12 februari 2012 20:23

Nu är det söndag igen och vilken helg vi har haft..oj, oj, oj!

I fredags så hämtade vi pappa på jobbet och sen åkte vi ner till Marsviken i Nyköping, Moster Lotta och Mathias, Saga och Victor var oxå där. Vi fixade inför mitt dop och hade det mysigt! Sen på lördagen så gick det i ett...jag måste säga att jag var duktig och GLAD precis hela dagen! Nästan alla jag känner var på mitt dop; alla mina släktingar och alla mina vänner! Åh det hände så mycket, jag tror jag visar lite bilder istället det blir enklare...

                                               

Ovido - Quiz & Flashcards