Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Malin - 15 februari 2012 19:22

I dag har jag varit på BVC med mamma igen, det är så konstigt jag kommer dit och är gladare än glad. Jag vägs och mäts och allt är frid och fröjd (6465 gr tung och 65 cm lång) och så helt plötsligt så sticker tanten mig i låret och inte bara en gång utan två...Ja, ja det var ändå OK - jag har ju gjort det förrut - men väl hemma så kom det smygande och jag kände att jag bara blev så ledsen efter ett tag, alldeles tok ledsen   . Jag tror jag lägger mig extra tidigt ikväll så kanske allt det onda bara försvinner!

       




Av Malin - 15 februari 2012 19:14

  Igår var det alla hjärtans dag och även min 5 månaders dag! Jag blev fotograferad igår så kankse kanske kommer jag vara med i en tidning i mars...mamma tyckte bilderna blev jättefina så jag tror hon kommer göra vad hon kan för att få ngr så hon kan visa er här på bloggen!

Igår blev vår lägenhet bostadsrätt så vi firade jag, mamma och pappa igår kväll. Mamma och pappa med god mat och vin och jag med lite gröt och att suga på min tår (spännande att jag hittade dem bara sådär...). Jag tror vi kommer flytta innan sommaren och då får jag ett eget rum:-)

   

Ovido - Quiz & Flashcards