Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Malin - 23 februari 2012 08:46

I morgon ska jag åka på min första semester utomlands, jag ska flyga till Portugal med mamma och pappa och vi ska bo där i 5 veckor! Spännande! Vad härligt att slippa fleeceoverallen, jag gillar verkligen inte att sätta på mig den varje gång vi ska utanför dörren. Tror faktiskt att mamma är ganska glad att slippa den hon oxå!

Den här veckan har verkligen varit galen;  det packas och städas och fixas och trixas. Igår försvann min vagga och jag fick sova i mammas och pappas säng (mysigt), jag har ju berättat att vi ska sälja lägenheten nu när vi är borta så alla mina grejor måste bort... Fast vi har hunnit vara hemma hos farmor och Kjelle, vi har hälsat på Maj och Farfar, varit hemma hos Maja och lekt lite och sen har vi shoppat, mamma och pappa testade solbrillor på mig - inte så kul!


Nästa gång jag bloggar (och jag lovar jag ska försöka göra det lite oftare) kommer jag göra det från Portugal...då kan jag visa lite bilder på när jag hänger vid poolen med min mormor:-)


                 

Ovido - Quiz & Flashcards